onsdag 18. januar 2012

Prosjekt sofa...

I helga bestemte jeg og gubben oss for å prøve å modifisere sodaen. Vi har en utgammel 3+2 sofa,som gubben kjøpte brukt for mange år siden. Den er opprinnelig rutet,i alle regnbuens farger,men fikk heldigvis kjøpt et sort trekk til den,før vi flyttet inn i nyhuset i fjor.
Sofaen er veldig god å sitte i,det skal den ha. Men den er verken fin eller praktisk,veier et tonn og tar mye plass.
Så vi bestemte oss for å gjøre den om til hjørnesofa...kremt...Tanken var god den,men det ble ikke helt som jeg hadde tenkt meg. Så de neste dagene vil gå med til å gjøre den om fra hjørnesofa til en stor lang sofa,så får vi se...om ikke det blir ny sofa på oss til slutt.

2 kommentarer:

  1. Lykke til med soffa prosjekt... jeg har eit eget sofa prosjekt på gang, men det blir nok ny her tenker jeg... :) hehe... fint vindu du har på veggen din :)
    -Diana-

    www.dianaousdal.blogspot.com

    SvarSlett
  2. Tror det blir ny her også gitt :)
    Vinduet du ser på bildet er laget av Britt Irene som har bloggen Min lille interiørhule. Har også laget noen selv.Enkelt og veldig dekorativt :)

    SvarSlett