torsdag 7. april 2011

Hekle-hekta

Helt fra jeg var liten har jeg drevet med strikking,ettersom min mor er strikke-fantomet selv,så det var liksom ikke til å unngå. Men etter jeg har blitt "voksen" har det blitt mindre og mindre av det,og teknikkene er heller rustne. Så derfor tenkte jeg å prøve meg på hekling for noen år siden. Aner ikke hvor jeg kunne det i fra,men resultater ble det. Begynte i det små med luer,som utviklet seg til både vesker,kurver, votter og div annet. Så nå tenkte jeg å bryne meg på noe heklet interiør. Fant en del ideer på nettet,det var mange oppskrifter for strikk men ikke hekling, så får ta det på feelingen:)
Så da gjenstår det å se hva det resulterer i :)


Kunne tenkt meg noen slike:)


Satser på å få til en variant av denne:)


Disse var jo veldig søte,og har faktisk et lignende sett...Men med tanke på den slasken jeg er,så blir nok dette litt for detaljert og knotete for min del..Ting skal helst være ferdig på sekundet her i gården!

Vi får se hva jeg ender opp med,blir i allefall ikke grytekluter:)

4 kommentarer:

  1. Da syns e du kan lære me å ;D

    SvarSlett
  2. Arti me strikking og hekling:)åså kan en jo lage så mye fint.har dilla sjøl e:):)bli sikkert mange fine produkt tenkje e.glede me te å sjå resultatet:)
    Ha ei flott helg Anni.klem:)

    SvarSlett
  3. håpe på at d bli nå utav d iallefall:) nesten så n må begynneå ta me binninga på symøte no :P god helg t dåkk å :)

    SvarSlett