torsdag 24. november 2011

Siste innspurt


Dårlig tid!!! Oppussing av møbler ,ommøblering, maling og beising av møbler,husvask,koppvask, matlaging og juledekorering!! Noe er gjort,men mye gjenstår!! Rydding og husvask står på planen i kveld,og kokkulerering i morgen,så er alt klart. 
Hadde litt fri på formiddagen i dag, så fikk beiset ferdig margarinkassene og hengt opp litt julestemning. Hadde to julestjerner jeg skulle henge opp,men da jeg plugget de i,så var de jo selvfølgelig ute av drift. Så rushet til Røros,hvor jeg fant 1 stk julestjerne(!). Det ville si at jeg måtte finne på noe lurt selv,ettersom de var utsolgt for den jeg falt for. Så med en kvistkrans,litt snøspray og en lysrekke fra IKEA,så ble det en julekrans til stuevinduet  også ,mangler bare litt granbar,så der den klar.                


          Margarinkassen har fått seg et strøk med grå beis

                 Julesteming på kjøkkenet

Julekrans på stua 


Men nå står pinnekjøttet å roper til meg,så må vel legge det i bløt så det blir klart til  i morgen.
Vi sees

2 kommentarer:

  1. Så kosli du har det heim t dæ! :)
    Stor klem fra frua på prærien ;)

    SvarSlett
  2. Arti at du syns d :) Koss står d t på prærien?

    SvarSlett